چرا مکمل سبز؟

نوشیدنی کاهش وزن سریع

ترکیب استثنایی مکمل سبز

Detox & Weight Loss

پاکسازی بدن

این آبمیوه شگفت انگیز به از بین بردن سموم و پاکسازی بدن کمک میکنه و شما را با احساس تازگی و نشاط تازه همراه می‌سازه.

غنی از مواد مغذی

مکمل سبز سرشار از ویتامین‌، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌های ضروری بدن است. سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کرده، در هضم غذا کمک می‌کنه و سطح انرژی شما را افزایش میده

جوانسازی سلولی

آنتی‌اکسیدان‌های موجود در مکمل سبز باعث مقابله با استرس و حفاظت از سلول‌های شما در برابر آسیب‌ها میشه. جوانسازی سلولی موجب رشد سلول‌های سالم و نشاط در بدن شما میشه.

ایجاد تعادل قلیایی

مکمل سبز با خاصیت قلیایی، باعث ایجاد تعادل در PH بدن میشه و از طریق مقابله با اسیدیته که به دلیل مصرف غذاهای فرآوری شده و عوامل محیطی ایجاد میشه، به سلامتی شما کمک می‌کنه

نوشیدنی کاهش وزن سریع

چرا باید از مکمل سبز Magic10 استفاده کنید؟

Detox & Weight Loss

یکی از عوامل اصلی که Magic10 را از دیگر دیتاکس‌های موجود در بازار متمایز میکنه، ترکیب متعادل مواد مغذی آن است. هر ماده مورد استفاده در ترکیب Magic10 با هدف ارائه طیف گسترده‌ ای از فواید انتخاب شده که بدن شما به آن واکنش مثبت بده. راز موفقیت مجیک ۱۰ انتخاب مواد سالم و طبیعی و فرمولاسیون خاص آن است.

ترکیب متعادل مواد مغذی

وجه تمایز مکمل سبز با سایر آبمیوه‌های رژیمی در انتخاب مواد و ترکیبات آن است، به طوری که از لحاظ علمی ثابت شده که هر ماده‌ای از این ترکیبات چه تاثیری روی بدن ما داره. از فیبر، کلسیم و کربوهیدرات برای انرژی پایدار، تا منیزیم، منگنز و پتاسیم برای بهبود عملکردهای بدنی که در این مکمل سبز به کار رفته.

پروتئین و ویتامین

حضور پروتئین‌های اساسی و آب در Magic10 به حفظ سلامت عضلات و هیدراته شدن بدن در طول فرآیند پاکسازی کمک می‌کنه. چربی‌های همراه با ویتامین‌هایی A، B، B6، C، E و K نقش کلیدی در افزایش سیستم ایمنی، حمایت از سلامت پوست و بهبود جریان خون دارند. علاوه بر این، آنتی‌اکسیدان‌های حاضر در Magic10 نقش حیاتی در مبارزه با رادیکال‌های آزاد، کمک به تعمیر سلولی و کاهش التهابات دارند. این عوامل به فرآیند پاکسازی بدن کمک می‌کنه و نقش اساسی در حفظ سلامتی شما داره.

راز موفقیت مکمل سبز

مکمل سبز به عنوان یک تغذیه جامع و کامل برای بدن شما طراحی و فرموله شده. راز موفقیت نوشیدنی طبیعی Magic10 در انتخاب مواد و ترکیبات آن است، به طوری که از لحاظ علمی ثابت شده که هر ماده‌ای از این ترکیبات چه تاثیری روی بدن ما داره. ترکیب خاص Magic10 این اطمینان را به ما میده که از این مکمل سبز به عنوان یک همراه قدرتمند در مسیر کاهش وزن و سلامت و پاکسازی بدن استفاده کنیم

دلایل مؤثر بودن مکمل سبز

ما تونستیم با مطالعات و تحقیقات فراوان، به ترکیبی کاملاً علمی و منحصر به فرد از انواع سبزیجات و میوه‌ها برسیم. مکمل سبز Magic10 حاوی مواد غنی و طبیعی است که باعث نوسازی، پاکسازی سیستم داخلی و بهبود عمومی بدن شما میشه. مواد مغذی اساسی مانند فیبر، کلسیم، کربوهیدرات، منیزیم، منگنز، پتاسیم، پروتئین، آب و آهن، و طیف گسترده‌ای از ویتامین‌های A، B، B6، C، E و K در مکمل سبز مجیک ۱۰ تغذیه کاملی برای بدن شما فراهم میکنه. این نوشیدنی سبز از مواد اولیه تازه و طبیعی تولید شده و فاقد افزودنی و مواد نگهدارنده میباشد.

دیگر فواید مکمل سبز

Detox & Weight Loss

کاهش وزن و پاکسازی بدن
حذف کارسینوژن‌ها از بدن

سبزیجات موجود در مکمل سبز، فیتوشیمیایی‌های زیستی فعالی دارن. این ترکیبات با نام ایزوتیوسیانات و سولفورافان شناخته میشن. تحقیقات نشان میده که این ترکیبات به حذف کارسینوژن‌ها و سایر مواد شیمیایی مضر از بدن کمک می‌کنند.

تأمین آنتی‌اکسیدان در بدن

آنتی‌اکسیدان‌های موجود در مکمل سبز، باعث خنثی کردن رادیکال های آزاد و محافظت از سلول های انسان در برابر آسیب استرس اکسیداتیو میشن.

فواید برای پوست و چشم

ترکیباتی مانند بتا-کاروتن، لوتئین و کوئرستین به ترمیم پوست و چشم کمک می‌کنند. همچنین، میزان زیادی ویتامین‌ها مانند ویتامین A و C برای سلامت پوست مفید هستند.

پاکسازی بدن

مکمل سبز مقدار زیادی مواد مغذی، ویتامین و آنتی‌اکسیدان برای بدن فراهم میکنه. مکمل سبز Magic 10 به ما کمک میکنه تا بدن خود را با مواد مغذی، انواع ویتامینها و آنتی اکسیدانها که در آن بکار رفته، تصفیه و پاکسازی کنیم و سلامتی بدن خودمون رو تضمین کنیم.

کاهش التهاب

مواد تشکیل دهنده نوشیدنی رژیمی سبز به کاهش التهاب و تورم کمک میکنه. طبق تحقیقات علمی، برخی از مواد تشکیل دهنده مکمل سبز، فعالیت آنزیم‌ های ضد التهابی را مهار می‌کنه. همچنین، به دلیل وجود آب زیاد در این نوشیدنی ، منبع عالی آبرسانی برای بدن خواهد بود.